Systemy teleinformatyczne, Sieci komputerowe, Produkcja, Marketing, Szkolenie
KonSysTel
Rejestratory video
Rejestratory audio
GPRS Video
Vtech - MediView
CRM Comers
Karaoke
Monitoring Video
Sieci i serwis
Cennik

Systemy CRM





System CRM Comers

Systemy CM / CRM-Comres zostały opracowane przez firmę Compol II. Wspierają i kontrolują wszystkie relacje pomiędzy firmą a jej klientami, tak aby budować silną więź i lojalność klienta oraz rozumieć jego potrzeby. Umożliwia to odpowiednie kształtowanie własnej oferty i doskonalenie metod handlowych obowiązujących w firmie.

Przy projektowaniu systemu CM / CRM-Comers przyjęto następujące założenia:

  1. Dominującą relacją z każdym klientem jest komunikacja, kontaktowanie się z nim. Z profesjonalizmu i kompetencji tych kontaktów wynika wielokrotnie lojalność i zadowolenie klienta.
  2. Zbieranie i analizowanie tych kontaktów pozwala odpowiednio dostosowywać własną ofertę i doskonalić metody pracy.
  3. Zasadniczym sposobem komunikowania się z klientami staje się forma elektroniczna - telefon, sms, e-mail, faks, transmisja plików. System powinien zatem automatycznie gromadzić i analizować przebieg i treść tych kontaktów.
  4. System powinien wspomagać ocenę pracowników działu handlowego, marketingu i serwisu nie tylko poprzez wielkość wykonanej sprzedaży ale też poprzez wiedzę o rynku i kliencie wniesioną do systemu.
  5. Prowadzone przez firmę akcje reklamowe, marketingowe, promocyjne należy rejestrować w taki sposób by system mógł automatycznie ocenić później ich skuteczność w wybranym segmencie rynku i wybranej części własnej oferty.
  6. System powinien umożliwiać automatyczny import i identyfikację danych z eksploatowanych już w firmie systemów sprzedaży, magazyn, fk lub udostępniać analogiczne moduły systemów zintegrowanych.
  7. System powinien śledzić wyrażone w różny sposób oczekiwania klientów (strony WWW, korespondencja, spotkania, akcje marketingowe) tak by w efekcie odpowiednich analiz firma mogła kształtować swoją ofertę.
  8. Cała dokumentacja handlowa i serwisowa powinna być gromadzona w formie elektronicznej i dostępna dla uprawnionych osób w różnym kontekście.
  9. System powinien umożliwiać dostęp upoważnionym osobom do całej wiedzy o klientach zarówno w sieci lokalnej jak i poprzez sieci korporacyjne lub publiczne - internet.
  10. Wszystkie zaplanowane zadania pracowników powinny być widoczne w systemie a ich wykonywanie system powinien monitorować i raportować przełożonym.

Konieczne do funkcjonowania systemu CRM-Comers elementy sprzętowe - rejestratory rozmów telefonicznych, serwery faksowe, mailowe, identyfikatory abonentów itp. - zostały już zaprojektowane, wykonane i wdrożone przez naszą firmę w innych eksploatowanych już systemach teleinformatycznych - CORSAC, ATEMIS, COLUMBUS. Czymś co zdecydowanie wyróżnia system CRM-Comers od innych systemów klasy CRM lub CM jest integracja całej infrastruktury telekomunikacyjnej firmy - poczty elektronicznej, faksowej, telefonów -z bazami danych systemu CRM-Comers. Pozwala to automatycznie włączać do systemu treść i przebieg całej korespondencji prowadzonej w formie elektronicznej, w tym rozmów telefonicznych, i przez to nie tylko kontrolować jakość relacji z klientami ale też kształtować ich profesjonalizm.

System pozwala też włączać przebieg obsługi posprzedażnej i serwisowej - typu Help Desk - do systemu, tak by można było śledzić funkcjonowanie sprzedanych urządzeń oraz jakość pomocy technicznej i obsługi serwisowej.